Asam Garam Kehidupan: Harapanku kepadaMU..

Nuffnang

Pages

7 Mar 2014

Harapanku kepadaMU..

Ku harap padaMu Tuhan...
Di waktu ku lalai, ingatkan aku...
Ketika beramal, ikhlaskan hatiku...
Agar amalku diterima...
Di masa aku diuji, kuatkan jiwaku...
Agar aku sabar menerima ujian itu...
Supaya imanku tidak terkorban...
Di waktu-waktu aku senang...
Jangan lalaikan aku, agar aku bersyukur...
Masukkanlah ke dalam hatiku rasa cinta dan takut padaMu..
Supaya aku tidak cinta dan...
Tidak takut selainMu...
Hiburkanlah hatiku selalu...
Dengan mengingatiMu...
Engkau sangat aku perlu...
Jangan tinggalkan aku...
Engkau adalah hidup matiku...
Jangan biarkan aku...
Pimpinlah aku...
Agar hidup matiku...
Mendapat keredhaanMu...

Dan Inilah 15 Hikmah Kelebihan Sujud Dalam Sholat
ihsan google






4 comments:

Baju Muslimah

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign