Asam Garam Kehidupan: Menyelit kejap...demam ciken cop???

Nuffnang

Pages

28 Mar 2017

Menyelit kejap...demam ciken cop???

Assalam semua.

Pagi ni takde cerita serius ye kome. Cerita biasa2 aje dalam hidup teman. Anah Shaklee..jap ye, tak sempat lagi nak up cerita mike tu.
Cerita Rumah Warisan Hj Su pun belum sempat nak sambung.

Nak cerita pasai demam versi Umar Zikri anakanda teman tu aje. Semalam masa makan malam tu, teman sambil makan tu takdela nak konsentret pada cakap dia. Layan2 gitu ajeh. Beria dia bercerita katanya..demam ni ada dua kan ibu, satu demam biasa, satu lagi demam ciken cop..

Ater nya bio betoi si Umar Zikri ni, ada pernah ke kome dengo demam ciken cop, ke...ciken pox...?ciken cop, ciken pox..macam sama je ye Umar Zikri.

20 comments:

  1. Assalamualaikum kak, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik..
    Demam ciken cop...hehehe. Sebenarnya umar bagi hint tu...nak makan ciken cop la tu. Lama dah tak makan ciken cop agaknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam, baru mggu lepas mkn ciken chop belanja si abang yg baru dpt result spm tu, tu yg dia kompius kot, hehe

      Delete
    2. Wsalam, baru mggu lepas mkn ciken chop belanja si abang yg baru dpt result spm tu, tu yg dia kompius kot, hehe

      Delete
  2. hehehe...demam ciken cop ye umar? xpe dah nak hampir sama bunyinya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akk yg gelak sawan dengar dia ckp mcm tu, tak tahan geli hati.

      Delete
  3. ajer nye yer umar zikri, nak ngajok ibu makan ciken cop ler tuuu...^_~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajer nye yer, baru mggu lepas makan ciken cop nya.

      Delete
  4. cute..sedap ciken cop...hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak2 suka le makan ciken cop tu, teman rela makan nasi goreng, baru kenyang, hihi

      Delete
  5. Betullah Azi lebih kurang je kan bunyi nya tu...kita yang dah tua ni pun silap2 tersebut chiken cop juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pi restoren, cer oder ciken pox plak, tengok camane reaksi org yg amik pesan makan tu, ajer nye yer org ni, hihi

      Delete
  6. Haha.... salah dengar rupanya ye mak anak ko tu. Tapi tak salahkan dia jugak. Kita yg dah tua ni pun kekadang nyebut salah haha.....
    Aduh terbayang pulak Chiken Chop petang petang gini

    ReplyDelete
  7. Pilah makan kt WB ha, apo susah. Tak pun ko rajinkan diri buat je sendiri, kata ada pemanggang hajaib kan, tapi aku tau, yg beli lagi sodap kan, mwehehe.

    ReplyDelete
  8. hah..hah..hah...tergelak PH kat kedai makan tadi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia cakap tu dengan penuh yakin tau PH.,yakin betul

      Delete
  9. Ciken chop, meh ke mari, UA masakkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh2x, kita cop alya jadi menantu ek, mwehehe..

      Delete
  10. Hahaha. Biasalaa tertukar antara dua tu kak. Pasai sebutan dia macam hampir2 kan. Hehe

    ReplyDelete
  11. Hehehe.. janji ada bunyi chicken.. ;)

    ReplyDelete
  12. Demam chiken chop
    nanti nak makan minta chiken pox

    ReplyDelete

Asam Garam Kehidupan Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign